jobba igen

hejsan

ska snart åka och jobba igen jobbade 9tim igår det gick ganska snabbt segt på slutet bara sen efter jobbet bjöd mina snälla föräldrar mig på kinamat vi huddinge vägen va as gott tack så jätte mycket virre va med oxå. :-)
efter maten åkte mamma och jag till lena och fikade lite den familjen är så sjukt roliga fattar inte var dom får allt ifrån :-)
kom hem runt åtta möte mia vid porten gick in till henne en stund och kollade hur långt hon hade kommit med packningen en liten bit men ganska mycket kvar men det ska nog gå bra bara 1vecka kvar nu :-(
men kul för dom.
och jag vet att jag tjatar om vimmerby men det ska bli så kul jag längtar nog mer än barnen ;-)
nu ska jag fixa mig innan snälla pappa kommer och hämtar mig.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0