jobba

godmorgon

snart kommer pappa och hämtar mig så ska vi åka och jobba inte så kul men blir en slant till vimmerby vill kunna ge barnen typ det dom vill ha inte riktigt men inte säga att dom inte får en glass för mamma har inga pengar ja ni fattar hoppas jag :-)
men skulle va skönt att sova är as trött igår efter jobbet va jag bara hemma men skönt men ändå tråkigt skulle vilja ha nån och dela mitt liv med har gått två år nu sen mikko flyttade börjar bli tråkigt att va själv va väldigt skönt ibörjan när man kunde bestäma hur var och när man ville göra nåt vill kunna göra det fortfarande men ändå ha nån man känner det i alla stunder även när man har barnen va kul det skulle va och gå till parken med barnen och än till nog om det hoppas att hitta nån en vacker dag. nu ska jag göra mig iordning innan pappa kommer.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0