kom hem för en stund sen

hej

då har man jobbat klart och kommit hem har inte hunit göra så mycket mer fick ett sms av mikko att han lämnar barnen på dagis imorgon :-(
vet inte vad man ska säga men men imorgon kommer mina älsklingar så ska ner till mia sen när hon hör av sig så tråkigt att bara va hemma hela tiden själv hade räknat med att få hem barnen.
nu vill jag ha en pojkvän har varit singel i 2år nu nån som vet vart man kan hitta nån får väl gå ut på krogen och hänga ;-) det värsta är att nu har jag barnen i tre veckor får leva som singel resten av mitt liv
tur att jag har barnen. :-)
ihelgen ska nicole ha kalas på lekslottet ska bli så kul för henne ska försöka att ha kalas för nemo och tindra där oxå men dom får ha där tillsammans är ju bara två dagar mellan dom.
och virre och michalis ska passa nemo och tindra på söndag jätte snällt men känner mig taskig att dom inte får följa med men det blir nog kalas för dom där oxå får börja spara pengar nu.


kram

Kommentarer
Postat av: Bodil

Nätdejting är ultimat!! ;D Då behöver du inte lämna hemmet överhuvudtaget. :D

2010-06-14 @ 21:06:51
URL: http://enmynta.blogg.se/
Postat av: Sabina

Att vänta på kärleken är som att vänta på julafton. Om man väntar känns det som att det tar en evighet, men om man inte tänker så mkt på det så kommer ju faktiskt julafton tillslut iallafall! =)

Var bara riktigt glad att du slipper män ett tag till! ;)

2010-06-15 @ 06:29:28
Postat av: Anonym

Vad kostar de att ha kalas där

2010-06-15 @ 23:25:53
Postat av: Anonym

det kostar 165kr per barn.

2010-06-16 @ 15:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0