picknick igår

godmorgon

igår efter jobbet gick jag och handlade blommor till tindras fröknar sen hem pratade lite med mia lånade en picknick filt upp med alla saker packa ihop det man skulle ha med sig sen ringde jag och beställde pizza det fick bli våran picknick och barnen älskade det verkligen dom delade på en och åt upp allt. :-) sen hade jag med mig saft kakor och jordgubbar vart en mysig kväll vi sjöng lekte lekar jag va inte med men mina barn.
va hemma runt 19 bara in borsta tänder byta om och lägga barnen.
och nicole och tindra va på teater igår dom tyckte det va jätte kul så tur att jag fick tillbaka barnen så dom fick gå på dagis och va med på det.
ska försöka bli bättre på at ta kort blir roligare då. :-)
nu ska jag dricka mitt kaffe innan jag väcker barnen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0