trött

hej

imorse vid sju tiden gick vi ut och höll mia och familjen sällskap när dom packade in i släpet sen runt åtta ringde mamma och frågade om vi ville åka till bauhaus hon köpte färg och gräsklippare sen va vi på citycross och handlade lite mat och fika som vi skulle ha vid loppisen mamma skulle va där så vi höll henne sällskap sen gick vi hem åt lunch sen kom mamma och hämtade oss så åkte vi till mamma och pappa sabina och jonis kom oxå så tog vi en fika och barnen lekte där mys.
nu är vi hemma har pantat burkar som vi fick av mia vart 52kr som vi ska ha till vimmerby:-) kan man handla glass eller läsk :-)
men jag har varit så trött idag längtar tills jag får gå och sova. imorgon ska nicole ha kalas då kommer det lite bilder.

kram

Kommentarer
Postat av: Michan

Vad kula att du äntlogen sriver igen det var så länge sedan så jag har nästan slutat kolla, blev så glad idag när jag upptäckte massa inlägg.

Berätta om lägenheten och vimmerby och kalas på lekslottet det e ju sååå jävla dyrt med kalas där har du rånat banken; )

Massa kramar

2010-06-30 @ 12:06:41
URL: http://michaela-michan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0