barnledig

hejsan

igår efter jobbet hämtade jag jonis va ute i parken med ellie och barnen in lagade middag och jonis lekte sen kom gustav och hämtade jonis fick jättefina blomor.
gick hem till lilian tittade på tvn lite ellie carola och laura var där oxå mys runt elva gick jag hem fixade lite här hemma sen gick jag och la mig vaknade fem på morgonen men somnade om ganska fort och vaknade vid tio igen skönt åkte till farsta me mamma handlade jeans och kallingar till nemo finns mycket fint nu hittade en jacka på vila som jag skulle vilja ja men får bli en annan gång.
sen bjöd jag mamma på våfflor as gott.
ikväll ska jag umgås med sabina och äta skaldjur ska bli så gott ska nog ta lite kort så ni får se ;-)
ska tiil centrum och handla vin tills ikväll.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0