nu var det längesen

hejsan allihoppa nu var det väldigt längesen ska försöka att börja skriva varje dag igen men det har inte hänt så mycket förutom att min syster har fått barn väldigt kul en liten wilma kom den 31jan. har mest varit hemma har träffat min familj lite och en gamal kompis. men snart åker vi till egypten och firar min 25årsdag det ska bli riktigt skönt men missar mitt syskonsons 1årsdag men får fira den ordentligt när jag kommer hem i deras nya fina lägenhet som dom flyttar in i på torsdag det ska bli kul då blir vi typ grannar. och jag har precis blonderat mig själv vart bra för att va första gången jag gjorde det. och vi har börjat med att ha en varsin helg som man typ får göra vad man vill på min var nu i helgen vart inte så lyckad men hoppas att den blir det nästa gång ska försöka planera in nått tills dess. iveckan är inte så mycket planerat ska till bvc med nemo sen är det dagis som vanligt sen vet jag inte men ska komma på nått min syster jessica ville åka till skärholmen nån dag så det kanske man kan göra i veckan eller nått. har inget mer att skriva .
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0