06:34

jaha nu är man vaken i tid igen hihi har varit vaken sen kvart över tre imorse inte på sånt bra humör tyvär går ut över barnen inte bra får dåligt samvete men om man typ aldrig får sova så kan man inte alltid vara på bra humör. ska försöka vila lite sen ska typ be sabina handla med julpapper så jag inte behöver gå ut innan anna och thea kommer.om inte barnen somnar snart så man kan gå till huddinge centrum vi typ 11.00 måste handla kattsand oxå. längtar till helgen så man får sova en morgon iallafall. kommer typ att vara helt utbränd innan 30. tänk sen när jag ska börja jobba på ett "riktigt" jobb och måste gå upp kl 3 på morgonen sen jobba åtta timmar mardröm jag jobbar ju nu oxå med barnen det är kul men jobbigt oxå men man kan inte bara gå och sova när man vill jo om jag bara hade haft nemo. men snart börjar nicole och tindra på dagis då kan man ju vila lite mer iallafall.

image131

image132

image133

image134

image135

image136

Kommentarer
Postat av: Felicia

God Morgon, hoppas du får en fin dag! =)

2007-12-11 @ 06:52:47
URL: http://AboutFelicia.blogg.se
Postat av: Amanda

Vilken underbar shar pei.
Jag vill ha den rasen, hoppas du har haft en underbar dag idag.

2007-12-12 @ 23:41:46
URL: http://wandiie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0