färdigt handlat

jaha då har man köpt klart alla julklappar och slagit in dom jag och mikko gjorde det igår kväll. nu ska man bara bestäma vilken klapp som ska ligga under grannen när dom vaknar på julafton och vilka tomte ska komma med han kan inte bära alla hihi. längtar tills imorgon nästan bara nästan mysigare dan för när man ska göra skinkan sen har vi köpt bingolotto som vi ska spela mysigt. pernilla min syster kommer hit imorgon och ska sova här från sön till mån och mån till tis. det ska bli kul. sabina gustav och jonhatan kommer hit en stund på julafton det ska bli trevligt.läste min systers blogg och såg att min farmor hade ringt sabina kul skulle vilja att hon ringde mig oxå.men men kan inte ringa henne för har ej hennes nr och dom har skyddat så jag kan inte kolla upp det heller. ja juste när vi höll på att slå in klapparna igår så tog pappret slut så mikko skulle gå till macken och handla så han tar med sig cappi när han kommer fram sätter han fast cappi sen när han är klar och kommer ut då är han borta. mikko bara springer in i affären igen och frågar om dom har överbevaknings kamera men det hade dom inte han ba men min hund är borta då var det en i kön är det en lite hund eller mikko sa ja då sa han ikön att det springer en sån fram och tillbaka där utanför då springer han ut och ropar då kom han som tur var. men nu måste jag fixa lite här hemma.

image156

image159

image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0