helgen över

nu är helgen över har gjort ganska mycket ifredags var det ju idolfinal lite tråkigt att marie vann men det gör inte så jätte mycket. sen i lördags så var vi i sickla med min syster pernilla shoppade lite själv oxå. efter sickla åkte vi till skärholmen och tittade lite gick in på gina och skulle köpa en tröja när jag kom till kassan hittade jag inte plånboken men som tur var låg den i bilen vart jätte rädd sen orkade jag inte gå tillbaka gick till donken och åt istället. åkte sedan till ikea tindra fick sin julklapp av sin farfar en säng och så köpte vi sängbord som hörde till vart fint nicole fick oxå sängbord. körde hem pernilla åkte hem och möblerade om så nu delar tindra och nicole rum dom har det största sen fick nemo tindras gamla rum och där står datan nu oxå och jag och mikko har nicoles gamla rum. sen idag söndag åkte vi till farsta handlade en list till tv kablarna och lite annat men en sak var inte så liten har fått min 25års present i förskått att åka till egypten vart jätte glad såklart.

 image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0