måndag

som jag berättade igår var ju att tindra hade fått en nu säng och då kan hon ju komma upp själv så kl tre imorse kom hon in till oss och var typ pigg la henne i sängen igen när jag precis hade somnat om så kommer hon och nicole inte kul då var kl typ halv fyra bara att kliva upp nu när jag sitter här och skriver är kl 05.47 inte kul men tindra har somnat om men inte nicole så det är bara att dricka kaffe så man inte somnar. pratade med min syster igår och typ bråkade lite i telefon inte kul men hoppas att hon inte är sur längre tror inte det iallafall men inte säker bråkade om julen den tiden man typ inte ska bråka om men det blir nog bra hon och hennes sambo och barn ska ju komma hit och fira lite jul sen ska dom hem till gustavs föräldrar och min andra syster pernilla ska vara här hela dagen plus att sova här tror jag och det var de jag och min kära syster bråkade om. för igentligen skulle pernilla fira både här och med sabina hemma hos gustavs föräldrar men det ville inte pernilla då tror sabina att jag typ har tvingat henne att bara vara här men nu är det bra tror jag eller iallafall hoppas jag. spelar typ ingen roll vad jag gör eller säger alla blir typ ändå sura hela tiden inte ett dug jävla kul. skriver kanske mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0