tisdag

jaha då var det tisdag och kl är 08.00 igår var det bara en slappar dag var hemma hela dagen var bara ute med cappi men kunde ändå typ inte villa för barnen sov iolika omgångar menmen, men när mikko kom hem så gick jag till huddinge centrum med bara nemo nicole och tindra var hemma med mikko. det var julstämning ihuddinge faktiskt passade på att se om jag hittade några julklappar till dom sista som jag har kvar att handla till men det gjorde jag inte. idag ska jag bara vara hemma och imorgon blir det farsta med pernilla och kanske sabina om inte hon ska åka med gustav,sen ska pernilla sova här från onsdag till torsdag, och även på söndag till måndag och måndag till tisdag riktigt mysigt. och nu har jag sätt klart första säsongen av o.c måste typ vänta till jessica kommer hem föer man hittar inget på hennes rum hihi. men det får gå iallafall fast jag vill ha den andra säsongen idag. måste sluta nu barnen tycker jag är tråkig som bara sitter här haha.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lorena

God Morgon
Hoppas du får en fin dag!! =)

2007-12-18 @ 08:19:41
URL: http://lorenasanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0