har haft mycket att göra

har inte skrivit sen i fredags tror jag har haft väldigt mycket att fixa inför dop och kalas. men nu ska vi ha tid för nicole är hos mormor och morfar och ska sova där hon tindra och nemo sover. men ifredags kom mikkos lillebror micke som ska vara gudfar när han kom kl 11 typ åkte vi till farsta med barnen och min syster jessica handlade present till mamma vart en kaffebryggare som hon behövde sen gick vi och tittade lite åkte hem ganska snabbt. när vi kom hem så kom mikko oxå men han åkte nästan på engång och klippte sig köpte skorta och tårta till dopet hämtade även nyckeln till lokalen. sen åkte han och micke och fixade i lokalen kl 21.30 sen var det bara att gå och lägga sig skulle ju upp tidigt och göra sig iordning till nemos dop. på lördag morgon gjorde vi oss iordning sen åkte vi till lokalen och fixade kaffe och duka det sista sen mot kyrkan nemo döptes efter det åkte vi till lokalen vi hade hyrt öppnade presenter och fikade. när alla hade gott var det bara det tråkiga kvar att städa och barnen var ju as trötta hade ju inte sovit på hela dan sen åkte vi äntligen hem. då åkte mikko och micke och tittade på ishocky igloben och jag och barnen åt pizza och sen hem till mina föräldrar för att sova där det var mysigt.


image101








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0