Tidigt

ja nu sitter jag här gick upp vid halv sex inte ovanligt barnen vaknar alltid den tiden spelar ingen roll när dom går och lägger sig ganska jobbigt. så då får dom gå och lägga sig vid sex typ som dom helst vill då får man iallafall egen tid med sin man. har precis gjort mig och barnen klara väntar på att seg proppen jessica ska gå upp vi ska ju till bvc med nemo sen ikea och farsta men det sa ja ju sist när jag skrev.Barnen är ganska lungna för en gång skull. På morgonen brukar vara ett sånt liv annars inte kul men nu är det lungt och skönt nicole sitter isoffan och tittar på barn pogram tindra leker med dockor och nemo sover i vagnen kul att veta va hihi snart måste jag väcka jessica så hon hinner fixa sig skriver när jag kommer hem sen. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0