fredag kväll

tja

då var det fredag igen och man kan inte säga att jag bara har tagit det lungt imorse kom jessica och wilma vid nio då var vi ute gick till centrum tills det öppnade framkallade mer kort sen gick vi icentrum var där 1tim tog bussen hem hoppade av vi news där jessica köpte lunch hem lagade lunch till mig och barnen sen vid tolv tiden kom mari och barnen igen mysigt jessica gick väl vid ett tiden vi lagade lunch igen till mari och barnen. sen lekte barnen och vi fikade och prata massor med skit hihi åt även middag tillsammans. dom gick vid sex tiden så efter det kom mamma och pappa med tvätt som jag ska tvätta imorgon i tvätt stugan men började redan nu torkar ju så snabbt här hemma har även dammsugit och skurat har inte städat på några dagar bara plockat undan men imorgon är det ju kalas fast på kvällen men då räcker det att man bara plockar undan lite innan alla kommer.
nu är man helt slut har jag varit fullt upp hela veckan som det typ kommer vara nästa vecka oxå ska försöka sova nånting nästa vecka när barnen är på dagis om man inte hittar på nåt annat kul såklart.
är ju kalas nästa helg oxå.
nu ska jag titta på tv och vänta på att tvätten är klar och dricka min smirnoff ice ilungn och ro.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0