helt slut

hejsan

idag har det varit fullt upp som det har varit typ hela veckan.
idag började jag med som vanligt att lämna på dagis sen hem byta vagn åkte till ikea med mia (leos) mamma mycket trevligt.
köpte en till pall fast större
två låder till nemos rum
en matta till nicole och tindra.
sen åkte vi förbi baby land där köpte jag tre bilar till nemo och reflexer som dom ska ha på sina jackor sen.
hem lämna sakerna hem till sabina där jag lämnade nemo till gustav och jag och sabina åkte till centrum och handlade till kalsaet mycket snällt hem till mig och lämnade sakerna och tillbaka till sabina där jag skulle få lunch men han inte äta för mari mikkos syster ringde och sa att hon var utanför visste att hon skulle komma men trode att hon skulle ringa när hon var på väg kläde på nemo och gick hem möte henne så gick vi till dagis och hämtade barnen. så nu har dom precis åkt vi fikade och åt middag tillsammans. så nu sover nemo och nicole tindra vet jag inte hon ligger på soffan och är tyst iallafall.
imorgon är inget bestämt jag och jessica kanske ska träffas vi bestämde ingenting. måste kanske till centrum och framkalla lite kort till dagis nemo måste ju oxå ha kort till dagis. och sen även nicole och tindra ska ha kort dit allå till dagis. men vi får se om jag orkar är helt slut.

hejdå


Kommentarer
Postat av: angelica Blomstrand

nneeee det e så söta alla tre barnen (A)<3

2008-08-30 @ 20:20:40
URL: http://angelicablomstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0