Tindra 2år + kalas

hejsan

idag har det varit ganska lungt på dan sen kom pernilla och virre jag och pernilla gick och handlade medans virre lagade mat vi åt sen plockade vi undan tittade på dvd. lagade middag och bakade tårtor sen kom alla vi firade tindra och nemo.
dom fick jättebra saker kommer bilder sen fattar inte ena stunden kan jag förra över till datan och ena stunden inte men ska skriva vad dom fick.

TINDRA
pippikläder så att hon ser ut som pippi (av jessica felipe och wilma)
tröja och stövlar (av sabina gustav och jonis)
video dvd och mumindvd (av mamma pappa anki danni virre och pernilla)
kläder och dvdfilmer (av mig nicole och nemo)
 
NEMO
kläder (av mamma pappa danni och pernilla)
namnskylt (av sabina gustav och jonis)
biltröja (av jessica felipe och wilma)
väska och kläder (av anki och virre)
kläder och leksaker (av mig nicole och tindra)

vi hade det jätte mysigt imorgon ska vi gå och bada med sabina gustav jonis och kanske felipe och wilma ska bli kul får se hur det funkar med tre barn men får säkert hjälp av sabina och gustav.
och nästa helg blir det ju mer kalas och mer baka tårtor trevligt.

nu ska jag lägga nicole som sover på soffan.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0