trevligt

hejhopp

då var det tisdag och mikko kom med nicole imorse och mycket tjafs blev det var tvungen och ringa familjerätten men blev inte så mycket klokare men gick till dagis sen hem till sabina som bjöd på frukost mycket snällt jessica och wilma kom även förbi gick ut en stund men var inte kvar så länge nemo var trött och jag var tvungen och ringa mer samtal jessica följde med hem och hjälpte mig med datan och lägga in bilder så nu ska jag köpa skiva så jag kan ta bort bilderna ifrån kameran vill inte göra det innan om man skulle få virus.
inte långt kvar innan jag ska hämta på dagis igen man hinner inte göra mycket på 5tim. men nu har jag ju fått hem papper på att nemo får börja på dagis mycket skönt att veta så måste skicka in dom innan åtta dagar så min mamma måste ju hjälpa mig med det.
och imorgon är det barnbidrag äntilgen då ska jag till ica maxi med maria grannen under ska bli riktig trevligt då ska snälla jessica passa nemo.

skriver nog mer ikväll när barnen sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0