måndag morgon

godmorgon
då var det mån och kl är 07.00 barnen leker och anki är ute med cappi så snällt men iallafall igår så var danni här hon sov här från lörd till sönd som jag berättade men igår var vi i farsta men mamma pappa virre danni feilipe wilma sen mina barn såklart gick runt och tittade lite och åt på donken riktigt gott sen åkte vi hem till mamma och pappa tittade på tvn och mamma somnade som vanligt sen hem badade barnen tindra somnade vi sex igår har inte hänt på hela veckan men då sov hon inget på dan jobbigt att springa runt ifarsta sen somnade nemo sen ringde anki vid typ åtta och frågade om hon fick sova här och det är ju såklart hon kom nicole var vaken och vart glad när hon kom tittade på tvn sen gick anki ut med cappi då somnade nicole bärde in tvn och dvdn in till sov rumet och tittade ännu på en wallander anki valde så det vart den sista wallander hemligheten. sen kunde vi inte typ sova så låg och pratade somnade kanske halv ett sen vaknade nicole vid kvart ifem men hon fick lägga sig med mig och anki orkade inte gå upp sen vaknade nemo halv sex då var det bara stt gå upp as jobbigt att dom inte v ill sova längre på morgonen för man vill ju kunna vara uppe på kvällen utan att tänka att dom vaknar så jäkla tidigt men men sånt är livet.
synd att det är så tråkigt väder då har man inte lust att göra nåt men få se vad jag anki och barnen hittar på.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0