tisdag allsång på skansen

hej
då var det tisdag och allsång på skansen tycker det är ganska bra så är min syster virre där och ska titta anki sov ju här inatt och ska sova här nu oxå anki åkte till stallet vid typ halv elva då sov vi en stund riktigt skönt sen lagade jag pasta och korv gott vart det sen ut med cappi och en stund iparken. nu väntar vi på anki så ska vi börja med middan och sen kolla allsång och wallander såklart sen imorgon blir det farsta med syskonen plus mina underbara barn såklart.ska handla en present till jessicas kille felipe och se om man hittar nåt annat måste ju typ börja handla julklappar snart seriöst om jag ska ha råd ska ju typ handla till 18styckna hoppas på att man får jobb snart så man får in lite mer pengar måste ju söka lite mer oxå annars är det ju inte så lätt. sen var mikko förbi och hälsade på barnen han var här typ en tim barnen vart glada när dom fick träffa sin pappa som dom tycker om så mycket. nu har barnen badat och ska snart sova hoppas jag nemo lär ju somna vilken sekund som helst gnäller och gnuggar sig i ögonen. skriver mer imorgon

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0