besök av min farmor

hej
idag har det varit en mysig dag först sov danni hos min så vi åt en god frukost med kokta ägg och rostade mackor. och sen skulle vi gå till sabina för dit skulle våran farmor och faster komma men innan vi gick dit så kom jessica och wilma förbi här det var trevligt satt och pratade bara sen gick vi till sabina på vägen dit sa jag till jessica och danni att jag inte trodde att dom skulle komma men det gjorde dom. vi åt lunch och pratade massor med minnen typ sånger farmor jämt sjöng och hon sa jämt oxå när man typ sprang ner för trappan "akta så ni inte ramlar och bryter öronen av er"  typiskt henne. sen vid ett gick jag hem med barnen för mikko skulle hämta dom men gick tillbaka en stund till pratade  lite mer sen gick vi strax efter två. då gick jag ut med cappi och nu har jag inget att göra och vet inte vad jag ska göra ihelgen heller.
men ska nog ta ett bad iallafall utan att behöva stressa bara ligga och ha mysigt
hejdå

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0