en mysig dag

hejsan
idag vaknade jag vid fem av att nemo gnällde gick upp och ut med cappi innan dom andra barnen vaknade men inget gjorde cappi jo kissa men inget annat och kan ju inte vara ute hur länge som helst så sen vi typ sju gick jag ut med han igen tog bara med mig nemo och satt på pippi långstrump till nicole och tindra som tur var så bajsade han sen ringde jessica och frågade om vi ville komma såklart man ville så då kläde jag på mig och barnen och gick var där stax efter åta så vi drack lite te och pratade sen somnade alla barnen utom nicole när hon väl somnade vaknade wilma men då började vi göra lunch så åt jag och jessica sen vaknade nemo och var jätte ledsen han hade nog inte sovit klart och ville inte somna om igen sen vaknade nicole och var jätte arg hon ville ha napp men det fick hon inte och efter det tindra så då åt tindra lite sen tog jag med maten som vart över jessica skulle ändå slänga den gick hem ut med cappi som inte gorde nåt då heller men gick in gav tindra och nicole lunch badade dom efter det somnade nemo och nicole och tindra tittar på pippi igen för typ 76 gången idag kan den utan till. sen ringde underbara ellinor och frågade om hon och erik fick gå ut med cappi och det är ju såklart. nu ska jag försöka att få dom små trollen att sova är as trött själv och man vill ju orka med morgon dagen oxå.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0