inte haft internät

hej
nu har jag äntligen data igen så har inte kunat skriva men nu ska det hända saker på min blogg vet inte vart jag ska börja men lite har jag gjort nu iallafall det har varit bröllop min syster gifte sig ju det var jätte fint och mysigt. sen har ju mikko barnen varanan helg så det har varit lite solning mysiga grillkvällar hos mina föräldrar med resten av syskonen sen var det ju midsommar då hade jag barnen vi var vid rådsparken med mormor morfar pernilla anki felipe och kusinen wilma det var trevligt sen åkte vi till mammas jobbar kompis "Mynta" där åt vi midsommar mat och spelade fotboll pappa körde hem mig vid halv sju då var barnen helt slut. sen har även nicole slutat med nappflaskan när hon sover så nu har hon ingen alls längre jätte skönt. har även hunit med att vara med min kompis natta var på ikea igår det var mysigt fick en massa fina saker av henne som hon skulle slänga. har även varit hemma ganska mycket hos sabina i hennes fina lägenhet. och då har även käsi och wilmis varit där.

hejdå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0