helg och fullt upp

hejsan

då var det helg igen ja eller nu är det redan lördags morgon.
igår efter jobbet gick jag upp på vinden och hämtade mitt julpynt sen till dagis hem hämtade mammas och sabinas presenter hem till sabina och var där tills vi skulle gå till pizzerian vår syster pernilla skulle bjuda hos på pizza mcket snällt pernilla.
sen gick vi hem till sabina och sabina och mamma öppnade presenterna dom fick mycket fina saker nu vet man vem eller vilka man ska låna kläder av hihii.
idag ska mikko och komma och va med barnen en stund så ska jag till sabina dit kommer farmor och våran faster
och även några av mina syskon.
och imorgon ska vi till sabina igen då ska hon bjuda på lunch som hon ska göra idag oxå men imorgon kommer folk från gustavs sida. och sen vid kl 14 imorgon så kommer min gamla klass kompis vi gick isamma klass får 6års till 9an så det ska bli kul sen har vi haft kontakt till och från men inte pratat nåt med varandra på minst två år hon har en dotter och väntar en till bebis tills nästa år 7 feb ska den titta ut.
ja juste igår när vi kom hem så julpyntade jag oxå så det är typ klart.
nu ska jag vara med nicole och tindra nemo sover men han vaknar väl snart som dom andra håller på hahah.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0