onsdag

hejsan

nu var det längesen igen men man har inte så mycket tid när man jobbar och har 3barn men iallafall ska vi se vad vi har gjort sen sist.
ihelgen var min kompis här med sina 2killar det var kul vi åt lunch tillsammans och barnen lekte bara umgigs
sen har jag ju jobbat men imåndags var jag och nemo hemma vi var sjuka jag var sjuk hela helgen oxå inte kul man orkar inte så mycket då.
och nu ihelgen är det barnens pappas helg men han kanske inte kan ta dom pga massor med saker men vi får se annars har jag dom och hittar på nått.
inatt sover nicole hemma hos sin pappa så lämnar han på dagis imorgon och ja juste nicole var ju hos tandläkaren idag det gick bra hon hade 20 tänderdet är väl det man ska ha antar jag det var ju mikko som var där med henne.
och nu sover nemo och tindra tittar på dvd.
min mamma pappa och syster var här och åt middag det var trevligt bjöd på soppa.
imorgon är det jobb igen och redan torsdag tiden går så fort.
nu ska jag mysa med tindra.

pusss

Kommentarer
Postat av: Jessica

nicole verkar bli som mig, aldrig hemma;D ska börjas i tid hihi

2008-11-05 @ 19:16:54
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0