barnfri helg

hejsan

nu var det ett tag sen men har inte haft tid eller lust faktiskt men nu har jag tid och lust har hämtat nemo ifrån dagis det hade gått bra så kul när inskolningen funkar.
och sen ska jag ju tillbaka vid två och hämta nicole och tindra för idag ska dom till sin pappa och vara där över helgen dom kommer tillbaka på måndag morgon.
inatt sov jessica och wilma här mysigt för felipe hade en kompis hemma så jessica har svårt och sova då hon ska nog sova här inatt oxå.
kväll ska jag nog över till sabina en stund och bara umgås jessica kommer kanske oxå om inte hon gör nåt annat.
imorgon ska jag åka och välja ut vilka kort jag vill ha på nemo var ju och tog 1års kort ska bli kul och se hur dom ser ut.
dom vart nog bra är ju nöjd med nicole och tindras och det är ju samma som har fotat nemo.
sen vet jag inte vad som händer resten av helgen blir nog trevligt men ska försöka vila lite mer för snart blir det ju jobb oxå.
och på måndag ska nemo sova på dagis så då ska han gå 9-13 kommer nog går bra.
 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0