lördag

hejsan
 nu var det ett tag sen men men vet inte vart jag ska börja men har varit ute och gått månadg tisdag och onsdag och nemo är nu klar med sin inskolning fick hämta honom ionsdags för han hade feber men inte nått på hela kvällen och ingen feber på morgonen men han fick ändå inte gå på dagis. så han fick följa med mig och sabina på ikea vi var där i torsdags och på morgonen innan ikea var jag och kolla där jag ska börja jobba på måndag ska bli kul.
sen igår var jag i stan och jobba då ringde dom från dagis igen och sa att nemo hade prickar så fick hämta honom igen.
hoppas det inte håller på så här när jag börjar jobba på måndag har ju inte jobbat ordentligt på 3år.
så idag ska jag till vårdcentralen och kolla så det inte är svinkopper nemo har för då blir det jobbigt ingen vill ju passa honom om det är svinkopper kul och ringa sin första vecka och säga att man inte kan jobba och så klart synd om nemo oxå.
tråkigt att det ska komma så mycket nu när han har inskolning.
men men på måndag ska ju sabina passa dom men om jag får reda på idag att det är det så vill hon nog inte passa honom som jag verkligen förstår om hon inte vill men nog om det nu.
idag vet jag inte vad jag ska göra skulle träffat mickaela men det blir ju inte av.
så får väl gå ut en stund eller nått när man ändå ska gå till centrum.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0