snart är onsdagen slut

hejsan

har inte haft tid att blogga har ju börjat jobba det går iallafall bra börjar redan komma in i det och har ju bara jobbat tisdag och onsdag själv imåndags jobbade jag med han som skulle sluta.
men känns tråkigt och lämna barnen så tidigt lämnar dom ju vi tio i sju ungefär och hämtar dom halv fyra.
men snart är det ju helg det är min barnfria men mikko kanske inte kan ha dom men då får jag hitta på nåt med barnen och hoppas att dom sover lite längre än vad vi gör nu på vardagarna nu går vi upp halv sex men i helgen behöver man ju inte vakna till nån väckar klocka riktigt skönt.
och det har gått ganska bra för nemo på dagis han gnäller lite hela tiden typ och vill sitta iknät men det blir nog oxå bra snart.
hoppas det blir lite jobb på helgerna snart så man får mer pengar så man kan shoppa lite till sig själv och julklappar.
skulle verkligen vilja åka till farsta och shoppa lite och nemo behöver vinter skor oxå, mycket hela tiden.
om jag har barnen ihelgen skulle jag vilja göra nått kul men vet inte vad nån som har förslag??


pusss

Kommentarer
Postat av: Jessica

åka till någon rolig park där dom inte varit, =)

2008-10-22 @ 18:37:44
URL: http://sickisen.blogg.se/
Postat av: sabina

gå och simma i badhallen? =)

göra en utflykt och ha med lite matsäck? (typ varm oboy och så :P)



Jag, Gustav och Jonathan är på iaf!

Sen finns det ju ett lekland i heron city och ett annat i hördalen.. kanske nåt att prova? ;)



kram

2008-10-22 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0