tisdag

hejhopp

då var det tisdag och nemo har haft sin inskolning vi var ute 1tim sen när dom skulle in vid tio så sa jag hejdå och gick han fick vara där en halv timme själv han hade varit små ledsen hela tiden men när jag kom hem byte jag blöja och la han i sängen han somnade typ innan han nuddade kudden plutten.
när vi var ute så hade dom musik på så alla stog och dansa så gulligt.
vid tre ska jag ju hämta nicole och tindra dom är jätte glada när dom får äta mellis det är nicoles höjd punkt på dagis undrar vad hon tycker sen när hon ska få äta frukost oxå måste kanske snart berätta det för nicole och tindris nemo fattar ju inte det så mycket nu kanske.
inte långt kvar nu tills jag ska börja jobba oxå fattar inte hur man ska hinna med allt

hämta och lämna på dagis
laga mat
städa
storhandla
allt nu inför julen handla klappar
julpynta
får typ göra allt då barnen är hos mikko varannan helg.
men det löser sig alltid.

nu ska jag sova medans man kan.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0