lördagen den 22/9

hejsan

nu var det ett tag sedan men har haft fullt upp som vanligt vi har firat pappa som har fyllt 50år. vart en riktigt lyckad fest många gamla vänner som kom.
och idag är det barn kalas ska fira tindra och nemo lite i förskott blir ju så när man har barnen varannan vecka men ikväll är det familjen som kommer och om två veckor blir det barn kalas mycket hela tiden.
och inatt ska tindra och nicole sova hos mormor även nemo skulle gjort det men han har feber så han får vara hemma med mig.
och imorgon kommer nog mikko och hämtar nemo han kommer nog inte kunna gå på dagis på måndag lite tråkigt för då skulle han börja på ny avdelning för han har blivit så "stor" hahaha stor när han bara är 2år men han fick gå före dom som egentilgen skulle börjat där hahah.
igår var det ju såpbubble fest på dagis men jag kunde ju inte komma eftersom jag jobba så mamma gick och även sabina och gustav var där.
och mia tog kort så jag får gå ner nån dag och titta på korten. nej nu ska jag fixa lite här hemma ska ta kort sen och kanske skriva efter kalaset och vissa vad dom fick.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0