hejsan

hej vet att jag har varit dålig på att blogga har inter haft någon lust.
men jag har gjort ganska mycket eller inte så mycket hahah varit mycket med min underbara familj på kryssning med min kompis mia och hennes kusin oså.
men nu börjar jag om på nytt så jag börjar från igår då var jag och jobbade på dan mamma kom och hämtade mig jätte snällt vi skulle städa en lägenhet men det vart aldrig av mamma hade ont i armen, så vi ska göra det idag.
men då åkte vi till deras lokal och fixade lite där typ ingenting hehe.
jag vart bjuden på middag hos mina föräldrar sabina gustav och jonis var där oxå sen åkte jag med gustav och jonis hem sabina följde med mamma och pappa till lokalen.
vi kollade på lets dance och åt chips oså as gott ehehe. idag ska jag och mamma städa lokalen pappa ska köra mera saker därifrån till lokalen. vet inte vad som händer i kväll blir nog hemma har inte så mycket pengar måste spara det jag har.
snart ska jag göra en rolig grej ska bli så kul.
sen fyller jag år 6april hahah inte långt kvar. ja juste glömde och säga att mina älsklingar är hos mikko hela helgen.
ska städa här hemma nu innan jag ska jobba.

puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0