nu var det längesen

hej

jag har varit ganska dålig på och blogga nu har jag ju egenligen haft tid för jag har ju varit hemma i två veckor börjar jobba på måndag igen.
men jag har haft det jättebra under jul och nyår. julen firade jag och barnen hemma hos sabina och gustav med resten av familjen det var mysigt.
sen på nyårsafton var vi hemma hos mamma och pappa och där var det lite folk vi åt en tre rätters middag det var as gott. nemo och tindra var uppe till elva och nicole var uppe till ett men vi sov middag ganska sent och ityp tre timmar.
nu har dom typ börja sova till åtta på morgonen och snart ska vi börja gå upp 05.20 igen inte kul men det blir ju en skön start jobbar ju måndag sen ledig tisdag men om jag hade vetat att tisdagen var röd när jag tog ledigt hade jag tagit ledigt på måndag oxå så hade jag börjat på onsdagen men men.
och den 16jan ska jag göra en rolig sak men maria och hennes kusin maria bor under mig.
nu ligger jag och tittar på körslaget.
ska försöka att blogga en gång varje dag men ska inte lova till hundra.
nu ska jag fortsätta titta på tvn.


kram









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0