kort vecka

hejsan

då var det måndag och barnen har precis somnat ja eller nicole somnade 17.00 hon är så trött efter dagis. det ska bli så skönt att det är en kort vecka och att solen äntligen tittar fram.
längtar tills på torsdag då åker jag till skåne med jessica och felipe självklart ska wilmis med oxå mina barn är hos sin pappa.
men på onsdag efter jobbet ska jag åka till farsta och se om man hittar nåt fint som man kan ha på midsommar det får gärna va nåt som man kan ha vi andra tillfällen oxå.
sen skulle jag vilja ha lite nytt smink och typ örhängen men får se vad man hittar min kompis natta ska kanske komma till farsta om hon har fått tillbaka sin bil som är på lagning annars får jag gå runt själv som är ganska skönt ibland då får man gå i vilka affärer man vill oså heheh.
man blir inte lika trött när det är fint väder heller allt känns så mycket roligare oxå.
men nu ska jag hänga upp en maskin tvätt.

puss

Kommentarer
Postat av: jessica

det ska bli kul med båstad, hoppas på fint väder

2009-06-15 @ 21:50:42
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0