ska snart gå och jobba

hejsan usch vilket hemskt väder vi har inte kul medans mamma pappa och dom fyra minsta syskonen nu befiner sig i thailand vill oxå vara där nu ja ja.
igår stog jag i lokalen fick ihop 430kr rätt bra tycker jag ja jag jobbade ju såklart på dan oxå inte kul när man springer ute mycket hoppas på bättre väder till helgen när det ska bli shopping med mia får se om det blir stan nu när det är sånt här väder.
idag ska jag hämta razmus och leo får se hur det går jag ska ju hämta typ 14.30 och mikko ska hämta våra barn 16.00 får typ ringa dagis och be dom leka med mina barn så dom inte ser att jag kommer. jag saknar dom mycket så tomt när man är själv.
har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa till nicole förutom kläder men vill ju köpa nåt mer nån som har förslag???
nu längtar jag till skatte pengarna kommer det kommer kännas riktigt bra ska lägga in en detl på sparkonto som ska vara till thailand vill åka dit nästa år vid den här tiden skulle vara riktigt skönt och kul för barnen får se vad mikko säger om jag ska vara borta så länge som jag vill men det skulle va riktigt kul för barnen att få bada och vara med mormor morfar och mostrarna.
nej nu ska jag fixa det sista innan jag ska jobba kommer lägga upp bilder på det jag har shoppat på lördag.

ha en bra dag

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0