då var helgen snart över igen

hejsan

då var det redan söndag och helgen har varit lungn känner mig inte helt frisk hoppas på att jag känner mig bättre imorgon till jobbet.
men sen hörde jag att nicole och tindra har feber så vi får se om dom är friska tills imorgon för det är ju min vecka att vara hemma, men jag har precis fått ett nytt ställe jag ska göra skulle va kul om man fick göra det.
men iallafall ifredags var jag på utvecklings samtal om nemo gick bra bara massor med posetiva saker om min prins fröken sa att han har avdelningens charmtroll.
sen åkte jag hem till mamma städade lite åkte sedan till huddinge med virre hon köpte lite smått och gott och jag hår färg så virre gjorde slingor och klippte lug på mig slingorna syns inte så mycket ska bli mer när jag får pengar.
sen så sov jag hos mamma och pappa vi tittade på film.
på lördag åkte jag mamma gustav och jonis till farsta fixade present till anki.
hem städade lite hemma gick över till gustav umgicks lite hem och typ sov till och från resten av dan kände mig inte bra. tittade på robinsson.
idag mår jag inte heller bra men lite lite bättre ikväll är det fika hos mor och far får se vad som händer innan.
nu ska jag duscha.

hejdå


Kommentarer
Postat av: elinisabellas

vilken fin blogg, ha en bra dag <3

2009-05-10 @ 14:14:37
URL: http://elinisabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0