hejsan

hejhej

man ska verkligen vara glad för det man har läser lite olika blogga om tex en mamma som har en son som är sjuk han lever inte längre än till två typ jag gråter bara jag tänker på det usch tycker så synd om mamman och pappan sen hittade jag en annan blogg idag om ett par föräldrar som väntade tvillingar dom föddes 4månader för tidigt och dom klarade sig inte usch vad hemskt.
och jag som kan tycka att det är tungt ibland med mina 3älsakade barn dom är det bästa jag har förutom min familj mamma pappa och mina 6syskon så mysigt med stor familj.
jaja idag har jag jobbat sen kom min syster jessica och hennes dotter wilma förbi.
nu sover alla barnen så det är rätt så tyst jag ska duscha och ta hand om mig själv och sen lägga mig isängen och kolla på tvn.
snart är det helg igen då ska jag träffa anna och hennes dotter vi var jätte mycket förut när nicole och thea var små sen flyttade jag och vi slutade typ att umgås men nu har det blivit mera och jag är så glad för det tycker jätte mycket om anna hon är rolig att vara med och lätt att prata med. och nicole tycker om och leka med thea.
och det är ett tag kvar men den 6juni ska jag och mia åka och handla kläder till barnen och så ska jag handla presenter till nicole som fyller den 8juni men hon ska ha kalas den 13juni helgen efter så hon får presenterna då men har ingen anning vad jag ska handla kläder behövs alltid funderar på typ memory puzzel massor med pyssel saker.
kommer inte på nåt annat en ganska svår ålder.
nån som har förslag???
nej nu ska jag fixa lite här.

pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0