tvillingar

hejsan min syster jessica ska få tvillingar två pojkar dom ska komma i slutet av september det ska bli så kul men tänk då måste man köpa det dubbla tänk för jessica och felipe dom måste ju köpa allt 1gång till spjällsäng bilbarnstol lite mer kläder kanske hahah ja det blir en del.
ja ihelgen som va jobbade jag ju hela helgen ska även jobba på lördag då ska danni passa barnenmen jag kommer får en bra slant och det behövs verkligen och snart fyller ju nicole 4år oxå den 8 juni sen blir det barnkalas helgen efter men vet fortfarande inte vad jag ska köpa. och idag ska dom jag jobbar för bjuda på lunch ska bli trevligt hoppas jag så det inte är nåt negativt han ska säga.
tråkigt väder det ska va då men hoppas på fint väder ihelgen så danni kan gå ut i parken med barnen en stund på lördag. nu ska jag fixa innan vi ska gå till dagis.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0