nu är dom äntligen hemma

hejsan

nu har dom äntligen kommit hem ifrån thailand dom hade haft det bra och man kan ju inte tänka sig nått anant är ju helt underbart där fick en fin addidas tröja av mamma och pappa tack så mycket.
igår stog jag ju i lokalen sen efter det träffade jag natta och hennes kompis som oxå heter natta vi var i heron fika/åt middag det var mysigt sen skulle dom till stan men jag åkte hem dom körde mig till basv där anki höll på och städa så hjälpte henne sen tittade vi på nån film som gick på fyran den va bra men slutade lite konstigt.
sen idag har jag bara varit hemma på basv och fikat hemma hos lena med mamma och pappa.
efter det körde dom hem mig har bara suttit vid datan kollat lägenheter har ju inte råd och bo här nu när mikko ska ha barnen varannan vecka :-(
men hittade en trea på klockarv 68kvm och 6000kr i hyra lite bättre än här det tråkigaste va att det inte fanns badkar men hoppas på att jag inte ska bo där hela livet
men är ju inte säkert att dom vill byta.
men sen ska dom kolla på min men hoppas att vi är klara innan åtta för då är det ju final i ensam mamma söker.

Kommentarer
Postat av: michan

Hej. Finns det inget billigare det lät ju jätte mycket för en trea??? och e inte en trea alldeles för litet då måste du ju flytta igen snart??

Kram

2009-11-08 @ 17:54:06
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/
Postat av: kattis

hej mikaela nja det är inte så mycket eftersom jag vill bo kvar i huddinge. inte kul och sätta sig i en trea men nu ska jag ju bara ha barnen varanan vecka så då går det och den dan om jag träffar nån får ve se hur det blir då. kram

2009-11-08 @ 19:06:34
Postat av: jessica

vadå har någon varit och kollat på din lägenhet?:)

2009-11-08 @ 21:07:47
URL: http://sickisen.se
Postat av: kattis

hej sickan

jo jag var ju och tittade på en lägenhet sen kom dom och tittade på min.

2009-11-09 @ 04:58:11
Postat av: jessica

okej.. hur gick det? berätta

2009-11-09 @ 09:51:07
URL: http://sickisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0