snart ska jag gå

godmorgon

igår jobbade jag som vanligt sen åkte jag hem möte upp virre på bussen åkte hem till mig så duschade jag oså efter det gick vi till ica handlade lite till kvällens idol som vi såg hos jessica och felipe.
jessica visste inte att virre skulle komma så det blev en liten överraskning.
vi hade det mysigt där vi vart även bjudna på middag det tackar man för sen fick jag en bärbar dator av jessica och felipe jätte snällt.
sen såg vi idol eddie och rabih var inte så bra fast dom hade ju dom bästa låtarna.
när alla var klara åkte jag och virre hem kollade utröstningen tyckte mariette kunde åkt hem men men.
snart ska jag gå till lokalen.
sen ska jag hem till mamma och pappa igen dom kommer hem imorgon vi 9 tiden så ska sova där.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0