tindris har feber

godmorgon

imorse när jag vaknade så var tindra varm och hon hade hållt på lite på natten oxå typ grät i sömnen oså.
så jag ringde min chef och sa att jag inte kunde komma idag och inte imorgon för dom måste ju va hemma 1feber fri dag så hoppas på att jag kan gå och jobba på torsdag.
så jag har lämnat nicole och nemo på dagis hämtar dom vi tre kanske så dom får äta mellis där.
har lite beslut ångest om vaccinet om barnen ska få det men mikko vill inte att dom ska ha det men man är ju nervös för att dom ska bli sjuka om dom inte tar det och man är ju rädd att dom ska bli dåliga pga vaccinet suck.
nu ligger tindra och sover jag ska nog snart äta frulle är ganska tråkigt och vara hemma tiden går fortare om man jobbar.



Kommentarer
Postat av: jessica

stackars lilla tjejen. ring mig när du ser det här:)

2009-11-10 @ 11:19:03
URL: http://sickisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0