trodde jag skulle kunna gå till jobbet imorgon

hejsan

imorse vaknade vi klockan 6 hade inte ställt nån väckar klocka eftersom jag visste att jag skulle va hemma med tindra man måste ju va hemma en feberfri dag och hon har inte haft nån feber idag så lämnade dom andra på dagis så åkte jag och tindra med mamma och fikade hos lena sen kom sabina till mig hon stog utanför men det va kul med oväntat besök :-)
vi drack te och bara pratade oså sen gick vi och handlade lite gick hem till sabina och lagade lunch vart pasta sallad riktigt gott.
sen tittade vi på film tindra lekte lite sen somnade hon på soffan när klockan typ va kvart över ett tänkte jag ringa min chef och säga att jag skulle komma och jobba imorgon precis då ringde dom från dagis och sa att nicole hade feber och hade typ sovit hela dagen så det var ju tur att jag inte han ringa chefen.
så blir nog hemma hela veckan men nästa vecka vet jag att jag kan jobba hela veckan för då är ju barnen hos mikko.



Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare som måste vara hemma.. kan dom aldrig se till att vara sjuka samma dag:P

2009-11-11 @ 17:40:01
Postat av: julia [Fotoblogg]

hejsan!:)

Fin blogg.

kramar

2009-11-11 @ 18:31:50
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: kattis

tack julia. :-)

2009-11-11 @ 18:37:11
URL: http://capuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0