lördag

godmorgon.

jaha då var det lördag morgon nicole vaknade 04.30 började nästan gråta var så trött och hon kan ju inte bara ligga på soffan och titta på film utan hon ska ju gå runt öppna stänga dörrar mm så då vaknade ju såklart nemo oxå suck och då kan man ju inte ligga kvar isängen så det var bara att gå upp. :-(
och nu börjar det bli riktigt kalt på morgonen men inte så kallt så barnen behöver overall men snart dax och köpa en till nemo men vet inte när.
nicole och tindra skulle behöva nya jackor oxå har sätt en på lindex med bamselina på tror jag hon heter är bamse märke iallafall.
och sen behöver dom vintermössor vinter vantar mm.
ja men idag ska mamma och robban kanske komma så ska vi umgås med sabina och jonis vill gå till rådsparken om det inte är för kallt.
och imorgon ska jag passa thea ska bli kul nicole och tindra kommer nog bli glada vi träffar ju nästan aldrig dom.
hoppas på att anna tar en fika innan hon går imorgon så man kan prata lite, snart är det ju tjejmiddag och utgång oxå hoppas på att hinna färga håret och hitta nåt nytt skulle vilja åka till typ stan eller farsta går alltid bra oxå.
nej nu måste jag klä på barnen som gnäller att dom fryser. ;-)

kram






Kommentarer
Postat av: michan

Hej hade inte du ny overall till Nemo?? vad har han för storlek?? tänkte om jag hade någon. Vem e jonis??

Hoppas allt e bra med er. Kram

2009-10-03 @ 10:23:49
URL: http://Http://michaela-michan.blogspot.com
Postat av: jessica

fin tindra va i tofs de borde hoon ha ofta, och vad långt hår hon ser ut att ha :O

2009-10-03 @ 18:04:27
URL: http://sickisen.blogg.se/
Postat av: Emma Nikkanen

Hej Kattis!!!

Tänker på dig! hoppas allt löser sig för dig!

Jag vet ett superbra ställe som säljer barnkläder och leksaker second hand! Allt är i superfint skick och en del är nästan nytt!!! Jag handlar jämt där! Om du vill får du gärna åka med mig dit nån gång! Man kan fynda hur mycket som helst! ASBRA!!! Jag lovar! Säg till om du vill åka med så kanske du kan fixa barnvakt så plockar jag upp dig!

Massa kramar! // Emma

2009-10-03 @ 23:29:01
Postat av: Anonym

hej emma.

har tänkt på dig oxå när man har åkt förbi dig jätte snällt skulle va kul och kolla vad dom har för nåt lovar att säga till. :-) kram

2009-10-04 @ 05:43:53
Postat av: Emma

Ja gör det!!! För dom har verkligen ALLT! Från strumpor och mössor till gummistövlar och overaller! Och allt är helt och rent och sorterat i storleksordning! Man hittar alltid en massa saker! Och det sparar en massa pengar!

Kram!

2009-10-04 @ 09:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0