anki har passat barnen

hejsan

igår kom anki hit på kvällen hon färgade mitt hår och sov här för idag så va dagis stängt så hon va snäll och passade dom.
dom va hemma och hälsade på jessica och barnen sen badade hon dom och städade barnens gaderob jätte snällt va så fint när man kom hem gullig du anki när jag kom hem lagade jag middag på engång vart tidig middag redan vi halv fem men vi skulle gå ner till mia och fika hon fyller år idag men hon fick inget av hos idag det får hon nästa helg när vi ska hem till ann-sofi :-)
och imorgon ska mia fixa drickan vi ska ha till nyköping sen på fredag ska vi hämta singstar hos mamma och pappa och så vill jag hinna gå till gina på söder och se om man hittar nåt att ha på sig i helgen.
och det går jättebra utan nappar dom säger ingenting om dom så duktiga.
skulle vilja ha lite små saker oxå typ örhängen vill helst färga håret en gång till jaha mycket man vill nu ska jag lägga barnen så jag kan kolla på familjen annorlunda sen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0