jaha

nu sitter jag här igen har precis varit ute med cappucino men han gjorde inget sen typ 5min senare bajsa han inte taskigt. känns inte så kul och springa ut hela tiden sen när man kommer in så gör han allt men så är det väl med valpar.den här veckan lite lungnare än den förra idag ska jag inte göra så mycket bara leka lite med sabina och jonhatan och jessica kannske oxå ska vara med. sen imorgon ska jag och sabina och barnen till skogås på öppnaförskolan och hämta trummor som vi har gjort till nemo och jonte. sen kl15.00 ska jag vara i huddinge kyrkan och bestäma låtar vi ska sjunga på dopet som är den 24/11. och på onsdag ska jag träffa en av mina bästa kompisar natta heter hon då ska min hund få leka med hennes. sen på torsdag är inget bestämt och på fredag ska jag träffa anna och thea anna lärde jag och känna när jag var gravid med nicole så hon fick thea 5 dagar förre mig.nu se vi inte så ofta för hon pluggar. sen är det helg igen. jaha nu har jag inte så mycket mer att skriva för
stunden.


image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0