onsdag

Nu har jag oxå fixat blogg min syster jessica hjälpte mig.
idag höll jag på att bli tokig dom skulle komma och fixa lite fel vi hade i lägenheten och min kära man pratade med dom och sa att dom kunde komma när som helst under dagen för att jag är mamma ledig så jag har sutit här hemma och ugglat hela dagen dom kom liksom vid halv fyra,skit ireterande jag och jessica hade tänk att åka till farsta och titta lite men så vart det inte så vi får ta det imorgon om vi hinner. så Jessica kom hem till mig istället så gick vi till kvarnen och handlade till godsaker typ chips och dip sen gick vi hem och lagade mat.
jessica ska sova här för vi ska till ikea imorgon men först ska vi till bvc med nemo på 2månaders kontroll.tänkte åka till farsta oxå om man orkar efter en dag på ikea, men jag måste växla pengar till euro min man ska till tyskland och handla öl. nu ska vi äta chips pch dip.  skriver imorgon efter min utflykt. hejdå

image4
tindra
image6
nemo
image7
nicole



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0