öppna förskolan

nu har jag precis klät på barnen pyjamas mikko har badat dom. men idag så var sabina jag och barnen på öppna förskolan och hämtade våra trummor men det tog ett tag innan vi kom dit för bussen var försenad typ en halv timme inte kul men det var ju världens snö storm och varje år när den första snön kommer brukar det ju bli kaos. men när vi väl kom fram så målade nicole lite och tindra lekte med dockor. nemo och jonis sov i sina vagnar. sen var det sång stund det tycker nicole om. efter det åkte vi hem som tur var fick vi plats när vi kom till kvarnbergsplan så möte käsi oss där skulle handla lunch hon hade varit hemma oss mig och passat valpisen.men vi lagade korv grytta med ris jätte gott. barnen somnade efter maten skönt men jag gick till kyrkan och valde låtar vi ska ha på nemos dop. gick hem efter det och drack en kopp te med mina älskade syskon.alltid lika trevligt. sen gick dom hem. imorgon ska jag umgås med natta kul.


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0