orkade inte

orkade inte skriva igår hade fullt upp hela dan. på fm städade jag skulle få besök sabina och jonis kom vid tolv vi satt och pratade och väntade på att anna och thea skulle komma dom kom vid typ kvart i två då fikade vi kladdkaka och grädde alttid lika gott. så skulle thea klä av sig allt och gå på toa som hon alltid gör hön har slutat med blöja så då ville nicole oxå göra det så sabina hjälpte henne under tiden umgis anna och jag trevligt. sen skulle anna och thea gå vid fyra men sabina var kvar och väntade på att gustav skulle komma han var ihuddinge centrum så var han snäll och köpte nicoles första underbyxor snällt. sen när dom hade gått badade nicole och mikko och tindra och nemo sov när badandet var klart så var det dax för idol. idag har vi varit på ica maxi i haninge och efter det rusta handlade julpynt. åkte hem efter det packade upp och gick ut med hunden. när vi kom in var det bara att städa jätte tråkigt. orkade inte städa så ringde sabina och gustav så dom var snälla och kom och passade barnen så jag och mikko åkte till ikea kul. kommer aldrig tom hänt där ifrån handlade lite smått och gått handlade en pizza på vägen hem. nu ska jag gå ut och hämta saker i bilen.


image76


image77


image78


image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0