trött

hejsan svejsan. gick precis upp kl är sex på morgonen men det är sov morgon typ, annars brukar barnen vakna vid halv fem. igår  åt jag sabina jessica mikko och barnen middag vid åt tacos det var gott sen åkte mikko då tittade vi på filmen 1408 den var inte så jätte bra fattade typ ingenting sen tittade vi på idol och åt chips och dip. sabina åkte runt halv tolv hon skulle hämta gustav vid tåget ihuddinge och jessica sov kvar. idag ska ja bjuda min familj på inflyttnings fika så sabina ska komma sen när hon vaknar och hjälpa mig inte ,lätt att fixa allt själv med tre barn. jessica kan inte vara med hon ska åka och jobba. Men nu måste jag sluta tindra har vaknat så måste ta upp henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0