hejsan

okej vet att jag har varit dålig på att blogga men jag bloggade för ett tag sen så gjorde jag nått så det försvann men har ju varit i egypten i en vecka har varit hemma en vecka nu men känns som längre. sen ihelgen hade jag kalas det var trevligt och en kompis var här på lördags kväll oxå vi åt suschi det var gott har aldrig gjort det förut och juste danni sov här på fredan oxå åt pizza och tittade på talangjakt det var ganska bra på söndan var jag iskärholmen med barnen handlade kläder till mig och barnen. sen åt jag middag med sabina och gustav var mysigt. sen nu hela veckan har jag varit med sabina typ varje dag men idag måste jag städa. måste ta mig till farsta centrum och handla dop present till wilma oxå vet vad jag ska handla men kan ju inte skriva det här.

image221

image222

image223

image224

image225

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0