18/8

hejsan

jaha då ska jag försöka blogga men vet inte vart jag ska börja har ju inte bloggat på väldigt länge men jag börjar nog från ifredags gjorde inte så mycket på dan var ute oså satt en stund med leos föräldrar som bor under oss så lekte barnen efter det kom ju mikko och hämtade barnen runt 18.00 gick till sabina där virre var oxå vi åt chips och dip tog ett glas vin var mycket gott virre drack läsk och så tittade vi på film gick vid nio skulle upp och jobba dan efter plus att det skulle va fest sen hos rantzow jobbade nio tim var ganska trött men kom hem ilagom tid så man han fixa sig och slappa lite gick till sabina vid sju tiden hon fixade mitt hår sen dök dom första upp vi åtta sen rullade det in folk hela tiden tjändes det som. hade gärna vart kvar längre än var jag var skulle jobba dan efter gick vid 23 typ sen upp sön morgon och jobba men gick bra vi började kvart i tio tror jag sen vart det fem tim hem tjafsa med mikko på msn att han skulle komma med barnen men han hade inte råd och visste inte när han skulle komma och allt var det nu var men sen kom han vid typ fem tror jag men nicole åkte med tillbaka. sen imorse (mån) så skulle han komma vaknade halv sju och han hade inte hört av sig men fick tag på han då ska han komma imorgon vilken mupp allså hoppas han kommer imorgon då är det ju dagis. och sen i dag var sabina och jonis här och åt frulle och mamma kom och drack kaffe. efter det träffade vi ellinor sabinas kompis gick en promenad och hem till henne och drack te har inte varit där sen vi flyttade in mycket fint hade hon sen begav vi oss till farsta och fixade en present till pappa som fyller år idag hela 49 han fick en soda streamer av oss glad vart han. kom hem för 30min och barnen somnade på en gång. är helt slut men ska skriva varje dag nu när jag har komit igång igen.

hejdå

Kommentarer
Postat av: jessica

mm nu måste du faktiskt ta och komma igång.. och glöm inte att ha lite bilder:)

2008-08-18 @ 19:19:13
URL: http://sickisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0